Sadeturkkahvesi Kızlar benim oğlum 18 aylık doğduğundan beri kaka sorunumuz var anne sütü alırken kabız değildi şimdi mama içiyo hep kabız çoğu mamayı denedim değişmedi acaba mamayı bıraksam nolur