Sabah fark ettim soğuk olduğunu da ellerini falan yıkamıştık ona yordum ama şuan uykusundan uyandi yine aynı şekilde buz gibi sebebi ne olabilir ? Kansızlık desem birden bire bu şekilde mi meydana çıkıyor anlamadım ki yarın gidip kan mı versek acaba?