Kızlar 3 4 aydır bende kalp çarpıntısı durup dururken Heyecanlanma nefes darlığı miğde bulantısı baş dönmesi vardı hastanye gttm kaç kere hemde EKG çekildi eko çekildi kardiyoloji Dr. Kalbinde hiç bişey yok dedi 2 kez gttğim için o Dr. Bidaha bana bu şikayetle gelme senin kalbinde hiç bişey yok panik atak var psikoloğa git dedi intenetden bakıncada belitliler hepsi var bende psikoloğa gidecem ama burdan bilgi almak istiyorum yaşayanlardan birazcık da olsa içimi rahatlatmak için bu dertten kurtulmak istiyorum Bi an önce çok zor bişey rabbim kimseye yaşatmasın 🙏