Ebrum1 Bebeğimin içtiği süt sürekli ağzına geliyor be bazen boğulacak gibi nefes alıyor uyurken bile ağzına geliyor bazen öksürüyor böyle olan var mı sizce nedendir 1,5 aylık tükürük ve salyasıda mevcut ne yapabilirim korkuyorum uyurken birşey olacak die
Nimess57 Ebrum1 bi bilgim yok fakat yatağın baş kısmının altına yastık koyup yükseltseniz reflü yatağı gibi belki iyi gelir
Ebrum1 Nimess57 Çok teşekkür ederim reflü yatağımız var ama ondada çok hırıltılı nefes alıyor ve sürekli ses çıkararak uyuyor ondanda tedirgin oldum
Nimess57 Ebrum1 hırıltılı nefes alıyorsa burnu tıkalıdır açıyor musunuz? Emdikten sonra zaten fazlasını çıkarır çocuk ama sürekli olmasını bilemedim işte bi doktora sorun isterseniz