Kızlar oğlum 3 aylık üç haftadır geçmeyen bir mama reddimiz var. Uyuyunca içirebiliyorsam içiriyorum geceleri çoğu zaman içiremiyorum. Doktorun biri 3-5 ay beslenme reddi olur dedi diğeri idrar yolu enfeksiyonu ve alerji açısından araştırılmalı dedi.Başına gelen var mı nasıl atlattınız çok üzgünüm. Bu ay sadece 500 gr almış