Tbmbdb sjsjsjjss aynı benim kızım . Dönmeyi biliyor ama bilerek hiç dönmüyor sevmiyor dönmeyi . O yüzden ne emekleme ne de başka bı hareket belirtisi yok . Bı yere tutunsa bile beli böyle kıvrım kıvrım oluyor bı iki sn sonra düşüyor tutmasam. Daha guclenmedi demekki diyorum . Koltuk altlarından tutup yürütürsem öyle gelişigüzel ayaklairni savuruyor bilinçli bı adimlama yapmıyor. Ellerinden tutarsam hiç yürüyemiyor sağa sola yalpalayip duruyor beli agrimasin diye , kolları falan çıkar diye korkuyorum yapmıyorum öyle de . Tembel bı kız olacak heralde 😅 umarım bı sıkıntı yoktur diye benim de aklıma geliyor ama geç emekleyip gec yürüyen bebisler kervanına katılacak sanırım diye çok evham yapmamaya çalışıyorum. Sağlıklı olsunlar da. Geç olsun 🌸