Kızlar gün boyu hastanelerdeydik ateşi var bebeğimin serumlar falan yapıldı ateşi çok yuksekti şimdiye kadar biseyi yoktu o şekilde yarım saat öncesine kadar ayağını yamuk bastiginu fark ettim ve yürürken sanki ağrı giriyor serdeliyor hasta diye mi öyle oldu acaba çok kafayı taktım 😥