Alparslan-ve-annesi1 Oğlum 11 aylık biray sonra doğum günü var. Saçlarının önü doğuştan ortadan ayrık durduğu için tek tarafa yan yatıramıyorum,ya önü dağınık ya da ortadan ayrık duruyor sanki çok bakımsız gibi geliyor öyle olunca da. Sizce saçlarımızı biraz kestirelim mi böyle mi kalsın ben karar veremiyorum
Beraninannesii Alparslan-ve-annesi1 oğlumun saçlarında böyle 9 aylık bayram onü bayram terası yaptırmak istiyorum çok dağınık duruyor şekil almıyor dalga dalga önleri Biraz toparlatin bence sizde
Mimoza-kizim Alparslan-ve-annesi1 ayy masallah cok tatlı bence ona tarz katmis kestirmeyin cok minnos duruyo 🥰🥰
Alparslan-ve-annesi1 Beraninannesii evet bizim ki de şekil almıyor ama kıyamıyorum da kesmeye 🙃bir de uzun saç hevesim vardı çok kararsızım
Alparslan-ve-annesi1 kasimonbes bana da tatlı geliyor kıyamıyorum da kestirmeye. Eşim de bakımsız gibi duruyor diyor kafam mı karıştırıyor
kasimonbes Alparslan-ve-annesi1 yoo gayet tarli her iki turlu de ama ortadan ayrik olmasi daha tatli 😊 guzel bir papyon gomlekle harika durur 🌺