_Nehirim_ biz ne bilelim bacım bişey dememişsin ki doğru düzgün. Doğum kontrol hapı kullanıyor muydun? Normalde az gelmesi olur muydu? Gece sabit yatınca benimki de gelmez, gün icinde hareket ettikçe gelir, akşama kadar hiç gelmedi mi? Su iciyor musun? Ertesi gün hapı kullandın mı? Düzenini bozacak başka bir şey kullandın mı?