Mrvak Hanımlar merabalar. Benim bebeğim 4 aylık ama boy ve kilosu 6 aylık gibi dedi doktor var mı böyle olan ilerde herhangi bi sıkıntı olur mu acaba ? Sadece emziriyorum bu arada hiç mama vermedim
minnosanne0 Mrvak 6,5-7 aylık olana dek bizimde öyleydi 1 yaş kontrolünde 9 aylık persentilinde çıktı. Hareketlenince kilo alımı da yavaşlıyor boy genetik galiba anne baba minyon çünki. Sadece emziriyorsanız takılmayın bence.
Mrvak minnosanne0 fazla fazla alınca korktum yürümesine filan engel olur hareketleri yavaşlar filan diye 🙁 teşekkür ederim sağ olun 💕
Sekerpare_ Mrvak Maşallah abimin oğlu öyle idi üç aylık iken 8 kilo idi sadece anne sütü ile ondan sonra almadı çocuk şimdi 13 aylık 9 kilo
Gokturk_ Mrvak sadece emziriyorsanız kaç kilo alırsa sorun değil demek.Sağlıklı alıyor yani.🙂Benim oğlumda 6 aylık 10.300 dü boyu 72 cm 🙂sadece emziriyordum doktorum hiçbirşey olmaz dedi