63_hulya_63 Harunsmsk bende bekliyorum burda kabızlık için de faydası var sanırım bebeğime kullanacam bende arastiraym
Harunsmsk 63_hulya_63 bizde kullanamadik aslında gaz sancısı var ama babamız korkuyor ilaçtan iciremedim kızıyor 🤭
63_hulya_63 Harunsmsk ben metsil kullanmıştım çok işe yaramıştı hergun de vermedim çok sıkıntılı olduğu zamanlarda verdim öyle atlattık gaz sancısıni
hilal2828 Harunsmsk ben bebegime kullaniyorum gaz cikartiyor baya ama kaka isi bizde sıkıntı cunku alerjik bi bebegim var o konuda sizin bebeginizde denemeniz gerek ama sanciyi kesti baya
hilal2828 Harunsmsk bende günde bir kez 6 damla ama mutlaka sabah veriyorum unutursam öglen kesinlikle akşam vermiyorum sabah vermek daha iyiymiş probiyotikler gün içinde daha rahat ettiriyor bebegi