Yildizparlak1 Kizlar bebeğim arada bir tarafina dönmeye calisiyor ama ne sağa ne sola ne da tam tur dönme yok ne yapmalıyım acaba doktora götürmeliyim
MasaLiyam Yildizparlak1 benim bebeğim de 6 ay 5 günlük dönmeye çalışıyor ama hala dönmedi her bebek gelişimi farklı dönmeden imekleyip yürüyen bebekler biliyorum o yüzden korkacak bir şey olduğunu düşünmüyorum ama siz içiniz rahat etsin diye gidin yine de doktorunuza 🥰
Yusufff-41 Yildizparlak1 bizde öyleydik canım 6 ay bir haftalıktı yürüteç aldım dört beş gün sonra dönmeye başladı sonra geri geri gitmeye 7 ay 28 günlüğüz bugün ilk emeklemesini yaptı gün içinde üç defa yürüteçe koyuyordum işlerimi yaparken bence o etkili oldu
Selamcanim Yildizparlak1 her bebeğin gelişimi farklıdır doktora götürmene gerek yok aslında. Hani için rahat edecekse bilemem tabi. Ama sağlıklıysa zamanla dönecektir annesi
Yildizparlak1 MasaLiyam bizimde bir tarafına dönmeye çalışıyor ama.o kadar kaç gündür onunda bıraktı şaşırdım kaldım.iste
Yildizparlak1 Yusufff-41 canimm ben bir aydır yürüteçe koyuyorum günde on beş dakika kadar ama.gunde 2 3 sefer koyuyorum evet işlerimi yapabiliyorum ama yarım donuyordu onu da bıraktı ne zaman dönecek bilmiyorum ya
Yildizparlak1 Selamcanim ya çok şükür sağlıklı bugüne kadar herhangi bir sıkıntımız olmadı ama bugün biri 7 aylık olunca tam tur dönme bekliyoruz yoksa bı doktora göstermeniz gerekir demis ondan ne yapsam bilemedim
Selamcanim Yildizparlak1 ya yok tamam doktorlar kendince haklı olabilir de ama döner elbet ya egzersiz falan yaptırıyor musun. Bilemedim benim kızım da Altı ay üç günlük ama henüz tam dönemiyor. sağa sola gidiyor devrilme gibi. Mesela ben yüzüstü yatırıyorum onu sürünüyor emeklemiyor da illaki zamanı vardır her şeyin diye düşünüyorum bilemedim. İşte biz de mesele bebek olunca tedirgin oluyoruz her şeyde sen de haklısın.
Deletedmom_875 Her bebek aynı olmaz. 7 aylikken tam tur dönmeye başladı benim kızım da. Şu an 8,5 ama emekleme yok bizde de mesela.
Yildizparlak1 Deletedmom_875 tabi haklısınız her bebek bir olmaz ama insan düşünmeden yapamıyor galiba
Yildizparlak1 Selamcanim benim de hafif devrilme hareketleri yapıyor ama çok yere.de bırakmadım en başından beri acaba ondan kaynaklı mi bilmiyorim ama doktorlarda dönmeyi değil oturmayı önemsiyor oturabiliyorsa desteksiz çok önemli bir mesafe katedilmis sagiliyormus
Mrym0555 Bi battaniyenin içine koyup karşılıklı olarak yuvarlayabilirsiniz zamanla kendisi dönecektir
Ohasturk Yildizparlak1 önce bi dönüyorlar sonra birkaç hafta ara verip ayaklarını keşfedince sürekli ağzına almaya çalışıp dönmeye çalışıyorlar bu kez de 😀