Merhaba kızlar. Kızım 1 hafta sonra 7 aylık olacak. Hâlâ emziriyorum. Tabi ek gıdaya da geçtik. Gündüz kendi yaptığım yoğurt , öğlen yerse az birşey meyve püresi , akşam da sebze çorbası yapıyorum. Emzirme ağırlıklı gidiyoruz. Sütümün doyurmadığını düşündüğüm saatler bu şekilde ek gıda takviyesi yapmış oluyorum. Ama bu aralar sütüm baya azaldı gibi. Geldiği kadar emzireceğim tabi ama diyelim ki komple kesildi o zaman ek gıdayı ana gıda olarak sürdürebilir miyim ki hazır devam sütü vermek yerine yani..