Kızlar merhaba şuan şehir dışındayım daha öncede yazmıştım. bebeğim için aşı yaptırmak istedim burada , sağlık ocağı doktor reçetesi istedi. Bende kendi doktorumuzu beklemek istiyorum. 3 ay 20 günlük iken rota aşısı yapılsa geç kalınmış olur mu? şuan 3 ay 4 günlük.