Bebeğim anne sütü-mama karışık gidiyor. Anne sütü ağırlıklı. Tuvaletini 3-4 günde bir yapıyor. Aslında zorlanma yok sadece arada böyle ıkınıyor gaz mı yoksa tuvaletini yapmaya mı çalışıyor bilmiyorum. Normal mi bu sürede yapması? Yoksa mamayı değiştireceğiz de(Sma opti pro kullanıyoruz)