stillwasser benim oğlumda 11,5 aylık şu an. 2980 gram 47 cm doğmuştu yani zaten minyondu. 10. Ay kontrolünde 71 cm 7675 gramdı. Doktor bize de kilo düşük dedi. Boy da kısa tabi. Yani anne babaya bakınca yapılı bi bebek bekleyemeyiz dedi. Benimki mamayla besleniyordu 4 saatte bir 120 cc anca içiyordu. İşte geçen ay doktorumuz 4 saatte bir beslemeyeceksin dedi. Bebeğin midesini boşaltmasını beklemek yanlış dedi. İki saatte bir doyana kadar besleyeceksin dedi. Ek gıda ağırlıklı olacak dedi. Ben öyle yaptım bu ay üstüne düştüm gerçekten. Önceden yemiyorsa zorlamıyordum mama veriyordum. Ama artık mamadan da alınması gereken vitaminleri alamıyor. Geçen ay 150 gr alan oğlum bu ay 500 gr aldı. Et tavuk yumurta ağırlıklı besledim. Çorbalarına ya tavuk suyu ya kemik suyu mutlaka kullandım. Yani sizde iki saatte bir besleyin az yesin ama yesin faydasını görürsünüz