Kelebekkkk
Doymadığını düşünüyorsanız kesinlikle mama verin karşı çıkmayın, herkes istiyor anne sütü vermeyi ama bazen olmuyor.
Ben sezaryen ile doğum yaptım sütüm gelmedi ve sarılık olmaması için mama verdim ve toparladığımda bıraktım 1 ay boyunca anne sütüyle besledim ama o ay sadece 400 gram almıştı kızım aç kalmıştı resmen, şimdi tekrardan başladım ve kendine geldi kızım 25 günde bile kendini toparladı.
Mama kötü bişey değil bazen gerçekten yetmiyor sütlerimiz etkenler, psikolojik, genetik herkesin sütü olacak diye bişey yok.
Sütün de azalmaz sağabilirsin ben sağıp dolaba kaldırdım 🤗