Merhaba, sağlıkla geçsin ek gıdaya 🙏
İlk 2 ay tadım yaptırdım hiç acele etmedim. Her sebze meyveyi 3 gün kuralı ile ilerledim.
Yogurt ile basladım. Kitap olarak güncel annenin kitabına baktım video olarak da Dr osman gönülal o izledim hep. Blw inatcısı bir anne değildim ama bebeğimin eline vrdim hep besin ama kontrollü sekilde. Tek kitap tek video doğru diyemem ama çok araştırdım kızım 17 aylık suan.