Alpbaby 20 günlüğüz sağıp biberonla veriyorum 2 saatte bir 90 ml süt içiyordu 1 haftadır 120 ml e çıkardı 120 içince rahatlatıp uyuyor sizce çokmu 3 saatte bire mi çıkarsam
sedaozdemir Alpbaby 2 saatte bir beslemek çok değil zaten içebiliyorsa sorun yok ,karnı tok olsa içmez bırakır yarıda
YaseminAren Alpbaby bebeklerde doyma ıcgudusu yok aen 150 zorlasan onu da ıcet alısana kadat kusar sonra mkıde buyut kabuk eder 2 saatte 1 90 120 ıyı ama arttırma gece de ben uyanmadıkca uyanıp brslemezdım 3 saatte 1 falann icerdı gece..
tazemommy Alpbaby 20 günlük bana çok geldi 50 günlük 90 ı zor içiyo bizimki gündüz 3 gece bazen 4 saatte 1 içiyor