Merhaba arkadaşlar, yaz geliyor. Kızım haziranda 1 yaşına girecek. Hem kullanımı kolay hemde kullanışlı bebek arabası hangisi? Marka olarak değilde baston mu kabin mi olarak yazarsanız çok sevinirim. Aralarındaki fark nedir? Bizde Travel Sistem var. Hem ağır hemde arabada çok yer kaplıyor. Tek başıma çıkarken beni zorlamasın istiyorum. Cevapları bekliyorum.🌸