Mlkplt Bir kaç gün önce bu mamaya geçtik ve bebeğim parlak yeşil kaka yaptı bu normal mi?sizde böyle birleyle karşılaştınız mı?
dvran22 Mlkplt bende yeni bugün aldım, 2 kere verdim mamayı bakayım altını kirletince hangi renk yapmış olacak😥😥
Tugceksck Mlkplt ilk günler oluyor canım sonra düzene biniyor ben bebeğime sürekli bu mamayı kullanıyorum bizimde gaz ve kabızlık problemimiz vardı bu mama çözdü düzenli kullan hemen mama değiştirme tekrar benim bebeğim şu an sapsarı yapıyor
Mlkplt dvran22 mamayla beslemek çok zor emmedi beni sütümde kesildi gitti şimdi uğraşıp duruyorum bebelac gold kabız yaptı 6 günde kaka yapmadığı oluyordu doktor buna geç dedi şimdide böyle oldu😩😩😩keşke emseydi
Mlkplt Mryozg 3 ay 11 günlük ctsiden beri veriyorum elimde bebelac gold vardı onunla karıştırabilirsin demişti doktor karıştırıp veriyordum
[silindi] Mlkplt Karıştırdığınız için yeşil yapmış olabilir mi? Ben kullanıyorum hep sarı yaptı. Çok güzel bir mama gaza iyi geliyor cidden düzenli kullanımda faydasını görürsünüz
dvran22 Mlkplt bende bebelac gold kullanıyordum buna geçtim, çok ciddi gaz problemimız var doktorla konuştum bu mamayi, bana dene istersen dedi ve bende denemek için aldım ama öyle hemen etki etmesini beklememek lazım, düzenli kullanmak gerek
[silindi] Mlkplt Ben emziriyorum normalde günde bir öğün sadece mama veriyorum. Kilo alımı güzeldi zaten sadece gazına iyi gelir diye bir de akşamları sütüm azalıyor yorgunluktan diye başladık. Devamlı kullananlardan bildiğim kadarıyla güzel kilo aldırıyor.
nerminsari evet canım normal, conformilde kaka koyu yeşil oluyor. ben doktoruma sordum bu mamnın içeriği ile ilgiliymiş, sorun yok dedi
tczehra [bilinmeyen] normal canım alışana kadar bu şekilde yapıyorlar, conformil kabızlık ve gaz için özel mamaya bağırsakları düzene sokana kadar bu şekilde olması normal sabır düzelecek.
nagehanyorulmaz Çok normal canım mama değişiminde de oluyor biz de bir dönem kullandık aynısı oldu doktor normal olur dedi
Limoneta Canım benim bebek kolik olduğu için Aptamil Comformil Fos/Gos katkılı kullanmaya başladım ve bunda karar kıldım kullanmadığım mama kalmado en iyi bu geldi yağlı olduğu için kilo alımıda iyi.. kakası asker şekili ve inanılmaz kokulu oluyor benim kızımın... ama en iyi bu geldi.. bazen 3 gün kakasını yapmadığı oluyor ama yaptığı zamanda katı değil yumuşak
GokcenZeynepAnnesi İyi akşamlar. Biz de 3 gün önce conformile geçtik ve 3 gündür kakasını yapmadı. Normalde de zaten 2 günde bir yapıyordu. Normal mi? Bu durumu yaşayan var mı?