Benimdunyamm Mebude dene bence çünkü her bebeğe hepsi yaramıyor bize sadece Aptamil yaradi sma bile mahvetti
KayraVeAnnesi_06 Mebude 2 ay boyunca ayda 1 kilo aldı , en son gittiğimde 1 buçuk kilo almıştı Kilo alımıda çok iyi birde biz prematüre doğduk benim içinde mama çok önemliydi yada kilo alımı ben çok memnunum mamadan
Mebude umaymoms aptamil comfort önerdi doktor kabız yapmıyor dedi ama aptamil almak istemiyorum artık
Mebude KayraVeAnnesi_06 bemımde kilosu düşük doğdu kilo alması gerek kabız yapmayan bide mama kullanmak istiyorum ☺️teşekkür ediyorum