kubratagram Kızlar Aptamil 1 numara akıllı kutuda 800 Gr mama var benim bebeğimde gaz yaptığı için kullanmıyorum 27 Mart’ta açtım ağzını 5 ölçek kullandım sadece 300 liraya aldım 200 liraya satiyorum almak isteyen yazabilir
Umutveannesi kubratagram 200 lira açılmış bi mama için fazla değil mi? 800 gr geçen hafta civilden 269 tl ye aldık. Yani sizinkide kargo ücretiyle aynı fiyata gelecek. Sıfırı alınır daha iyi. Daha uygun tutmanızı tavsiye ederim 🌸
Ecrina1 Umutveannesi bende geçen getir den indirimle 255 e aldım. 3-5 gün kargo bekleyip açılmış mamaya 200 tl vermek çok evet.