Selamlar anneler, 24 haftalık bebeğim var. Son 1 aydır mızmızlık, salya , her şeyi ağzına götürme , uyku sorunları vs vardı. Bunlar hep okuduğum şeyler.
Ama son 1 haftadır emerken “ ııııı “ diye ses çıkarmaya başladı. Acaba bu da dişten dolayı mı ? Böyle bir durum yaşayan var mı ?
Bir de her dişte ayrı ayrı aynı sorunlar yaşanıyor mu ? Yoksa en zoru ilk diş mi ?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler 🙏
