pasaklisinkukuli Meme reddi yapınca yatarak emiyor sadece orta kulak iltihabı yapıyor diye okudum doktoruna soran var mı
Ceren26 pasaklisinkukuli Bende genellikle gece yatarak emziyorum öyle daha kolayıma geliyor ama zararlı mı bilemedim 🤷🏻♀️
Jadewinder pasaklisinkukuli yok zararlı değil. Ben aylardır öyle emziriyorum. Çok da araştırdım. Uzmanlar zararı yok diyor. Ben de görmedim .
egeninanns pasaklisinkukuli 2 yola yakın öyle emzirdim bi zararını görmedim hatta o da daha rahat emiyordu
PatronBebek pasaklisinkukuli evet önerilmiyor kulak enfeksiyonuna yol açıyor. Bana 3 doktor da yatarak emzirme dedi. Ama kulağında hafif sıkıntı vardı. Hafif dik konumda olması gerekiyormuş
PatronBebek pasaklisinkukuli grip oldu kulaklarını etkiledi. Hafif tıkanıklık vardı. Hastaykende iyiykende yatarak emzirme ilerler dedi doktorlar
Bebegimm1 pasaklisinkukuli kbb doktoru söylemişti kulakda sıkıntı yaşanıyormş bana dik besle demişti gerçi ben yatarak pek emzirmedm ama yastıkda mama yiyordu oda dik olmalıymış
Smnl pasaklisinkukuli kızım bebekken doktora sordum aynen böyle duyup, kucagındaykende yatıyor bebek nasıl rahatsanız öyle emzir şehir efsanesi bunlar dedi.28 ay emzirdim yatarak hiç bi sorun da olmadı
Aslicamm pasaklisinkukuli bebeğin vücudu yine size dönük olmalı tavana bakmamali bi de ben hafif yukarda tutuyorum başını koluma koyup öyle yatıp emziriyorum