7 buçuk aylık bebeğim var burnu tıkalı üşüttü biraz iki gündür gece uyuyamıyor buhar verdim burun spreyi sıktım ama fayda etmedi. Emzik kullandığı için burnundan neden alamayınca uykusundan uyanıp nefesi kesiliyor. Acaba göğsüne visk sürsem fayda eder mi? Bi zararı olur mu?