Tahaaaa Metsil ve biogaia kullandım oğluma 45 günlük gaz çıkarıyor ard Arda ama yine bitmiyor gaz sancısı tekrar kızarıyor tekrar ikinyor bacaklarını çekiyor normal mi gazını çıkardı rahatladı diyemiyorum yani sizin bebeklerinizde mi böyle
Show_must_go_on Tahaaaa bol bol masaj yapın gaz kemeri varsa kullanın yoksa havlu ısıtın koyun yakmasın dikkat
findikbrnlu0_ Tahaaaa benimde bebeğim 3 aylığa kadar öyleydi yapmadığımız şey kalmadı en son metigast diye damla verdi doktorum onunla iyi oldu şuan iyi şükür tabi rezene ve kimyon da içiyordum bol bol elma yağıyla masaj yapıyordum
Yalpp Tahaaaa kuzum belli bir süre yoğun gazlı dönemi oluyor oda yaklaşık 5. 6. Haftası civarı oluyor sanırım o dönemde olabilir. Bir de bio gaia bizde daha çok ağrı yapmıştı ben onu o yüzden bırakmıştım herkese iyi etki eden bize etmemişti malesef belki sizin de öyledir
Hlysahn Tahaaaa bende o ikisini kullanıyorum yani çıkartıyorum ama çıkartana kadar ağlıyor kasıyor kendini sakinleşmesini bekliyorum ağladıkça daha çok gaz birikiyormuş o yüzden sakinleştirip yapıyorum
Mahimdeniz Bizde öyleyiz, kiraz çekirdeği kemeri, gaz masajları, kimyon çayı bunları hiç aksatma özellikle kimyon çayı çok iyi geldi bize bitmedi ama azaldı şükür
Mahimdeniz Kelebekkkk sıcak suya 1 çay kaşığı kimyon toz halde koyup demlenmesini bekliyorum sonra ben içiyorum bebişe vermiyorum 😍
Tahaaaa Mahimdeniz ben günde iki kez içiyorum ona da veriyorum sorun şu benim bebeğim gazını çıkarıyor çok kez ama bitmiyor hep kıpkırmızı hep ıkınıyor diğer bebekler de mi böyle onu merak ediyorum
Mahimdeniz Tahaaaa evet benim ki de öyle sürekli kızarık ve ıkınıyor işte yeterince çıkaramıyor bende çıkarıyor sanıyordum
Yalpp Tahaaaa nurse harweys kullandık biz ama onuda iki hafta kullandık. Kimyon çayı iyi gelmisti bize en çok zaten bir buçuk aylıkken başladı doktor izin vermedi öncesinde kullanmamıza iki aylikkende geçti sancılar
Mahimdeniz Tahaaaa doktor sabretmekten başka çaren yok dedi benimki erkek erkek çocukları böyledir dedi🥲