Mrvmsi Seydaaa5 korkmayin, 4 aylikken inanilmaz agiz akintisi oluyordu. Dislerinin yeri bekirdi fskat biz suan 7 bucuk ayligiz ve bizde de henuz cikamadi disler .. eskiler gec cikmasi iyi derler. Ne derece dogru bilmiyorum ama 😇
Melis1706 Seydaaa5 bize doktoe 3-5-7 gune cikar dedi valla cikarmadi hala bende bilmiyorum buyukler hemen cikarmaz daha diyorlar benimde ilk cocuk😁
Seydaaa5 Mrvmsi evet öyle diyorlar ama kac gündür zatwn belirtisi vardı bugün kaşıkta tık tık duydum sesi ama bi baktım yok gibi o neydi bilmiyorum 😀
Melis1706 Mrvmsi erken curumesin diye oule diolar ama.internette mesela herhanginbirnsaglik sorunu yok ise once yada sonra cikmani herhangi bir sakincasi yok diyordu