-Eraymoms- Dişimi yaptırmam gerekiyor sallanıyor bir de ön diş malum kırılırsa çok kötü durucak emzirirken dişçiye giden anneler sonra nasıl emzirdiniz eve gelince ilk sütü sağıp attınız mı ? Diş yaptırmadan ne kadar önce emzirdiniz
starwomen -Eraymoms- ben gittim. Diş yaptırmadan 15 dk önce emzirdim. Sonra 3 saat emzirmedim. Sütümü de sağıp döktüm.
LaMamaDellaCicala -Eraymoms- ben disimi çektirdim doktora sordum emzir bitsey olmaz deyince guvendim emzirdim yanlismi yaptim🥴bisey olmadi ama
Damlabuyuk -Eraymoms- 20 lik diş çektirdim ve dolgu yaptırdım. 4 saat emzirmedim sonra da ilk sütü sağıp döktüm. O ara çok acıkırsa mama verdim
Gamzelim11 -Eraymoms- geçen kanal tedavi yaptırdım mecburen yani ama birşey olmadı yaa emzrime sadece 3 saat diyolar ama ben 5 saat sonra filn emzirdim öncekinide sağıp döktüm sonra emzirmeye devam
Umrancetin-65 -Eraymoms- bende gittim kanal ve dolgu yaptırdım normal emzirdiğim gibi emzirdim bi sıkıntı olmadı çok şükür