Yazaksami
Tuz atıp kaynar suda ıslıyorum , daha sonra bol soğuk suda yukayıp süzüyorum
Ardından önce sıvıyağ la şehriyeyi kavuruyorum ( ben şehriyesiz pilav yapmıyorum bana göre lapa oluyor ) ardından pirinci koyuyırum ve tereyağı bu adımda ekliyorum . İyice kavuruyorum kavruldukfan sonra tuzunu atıyorum
En son kaynar su ekliyorum , pirinçlerin üzerini 1 parmak geçecek kadar koyuyırum çok güzel oluyor