Aylin057 aşılara zam gelmıstı. Doktorunuza baglı, devlette aşıları vurmuyorlar mecbur ozelde vurduruyorsunuz, bırkac özel hastaneye sormustum sadece aşı ücretı versek muayene actırmasak olmaz mı dıye, kabul etmediler, sonra kızımın doktorunu degıstırdıl sansımıza doktorumuz muayene olmazsak sadece aşı ücreti alıyor, hatta istersenız eczaneden alıp gelebilirsinız demıstı, eczane ıle hastanedekı aşı ücretı aynı. Rota 1041, bexsero 1250, nimenrıx 990 dı en son. Bız 2 doz rota yaptırdık, henuz menenjıtleri yaptırmadık onlara bırkac ay daha var