Poyrazdemir2 durumunuzu tam olarak anlayamadım. 10 günü doldurduktan sonra 2 gün özürlü olarak orucunuzu tuttunuz. Sonra lekelenme kesildi, 3-4 gün sonra tekrar başladı. Doğru mu anladım? Eğer bu şekildeyse 10 günü doldurduğunuz an itibariyle 15 günlük temizlik süresinin içerisinde olduğunuz için gördüğünüz lekelenmelerin bir önemi yoktur. Bu şekilde orucunuzu gönül rahatlığıyla tutabilirsiniz. Sadece namaz için her vakitte yeni bir abdest almanız gerekir 🌺