Uyku eğitimi vereli 1 ay oldu. Bebeğim 6 ay 23 günlük . Ama hala arada 40. Dk uyanıyor desteksiz uyumasına rağmen. Dürtme yapıyorum uyku aralığını 10 15 dk ileri atıyorum ama çare olmadı. Atak haftası da değil. Neden böyle oluyor? Uyku eğitimi verenler siz de benzer durum yaşadınız mı ?