Benim bebeğim 2ay 8 günlük bende 1.aydan sonra kaldırmaya başlamıştım kendi ne zaman uyanırsa o zaman emziriyodum bu bazen 2saat bazen 4-5 saat oluyodu ama kontrole gittiğimizde 600gr almıştı doktor sınırda dedi gerçi boyu normalden uzun boya gitmiş kilo pek almamış dedi ama ben buna bağlıyorum . Şuan geceleri 3saatte bir emziriyorum gündüzleri nerdeyse saat başı