edafmo Heymenn emzirme parası yalnızca 1 kez doğumdan sonra yatıyor canım her ay olmuyor. Ben Şubat’ta doğum yaptım 520₺ aldım
jd16 Heymenn emzirme de tek seferlik yatıyor doğduğu gibi. 316 ₺ aldım geçen yıl mayısta. Bu yıl ne kadardır bilmiyorum.
jd16 Heymenn bir de doğum yardımı var, çocuk sayısına göre ücretleri değişiyor. İlk çocuksa 300₺ idi. İkinciyse 350gibi gibi.