Eşiniz orda çalıştığını ispat ederse sigorta yatirmadigi icin buyuk ceza yerler ama kanitlamali orda calistigini, yani bi yerlerde kamera falan var mi her gun girip cikarken is yerine falan. Ama yine de bir avukat bilgilendirirse daha saglikli olur belki yaniliyorumdur