DuyguAsel23 Annelerim doğum yapalı 13 gün oldu korse kullanmaya ne zaman başlamalıyım kullandığınız tayt korse yada normal korse varmı önerilerinizi alabilir miyim??
NmalkoC DuyguAsel23 korse tayt olarak kullanmıstım ben cok rahat oluyor evde sadece onunla dolaşmıştom hatta doğumdan 1 hafta sonra kullanmaya başladım
Linaoykum_ DuyguAsel23 instagramda angelkorse diye bir sayfa var ben oradan almıştım ve hala kullanıyorum tavsiye ederim
Barbekusos Yamuna aldim ben, 2 aydan sonra kullanmaya başladım ama duzenli kuanmadigim icin daha bir yararını goremedim:)
Burcuakgul13 Merhabalar dolap uygulamasında bumexmoda kullanıcısından 200 TL gibi bir fiyata aldım korse taytı aşırı memnun kaldım üstelik yanına hediye de koymuşlardı. Piyasaya göre gayet uygun satıyorlar bence göz atabilirsiniz.
newmom15 DuyguAsel23 arkadaşım erken korse taktım iltihap kaptı dikislerim,kan dolaşımını da durduruyor dedi 40 indan sonra tak demişti takmadim. 2.5 ay oldu bundan sonra ise yarar mı acaba😔