İkiz bebeklerim var emziriyorum sonra memede kalan sütü sağıp veriyorum genelde 60cc çıkıyor. Sonra da 60cc mama içiyorlar ve doymadıkları oluyor bi 15cc daha içiyorlar. Bana normal gelmiyor bu durum? Sizde durumlar nasıl? Beslemezsem de ağlıyorlar ve uykuya tam dalamıyorlar ne önerirsiniz çok bunaldım