aatabeyyy İyi günler,hayırlı ramazanlar güzel anneler bebeğim 11 ay 12 günlük geceleri 3 kez mama içiyor artık yavaş yavaş kesmek istiyorum.Ama nasıl başlayacağımı bilmiyorum tecrübeli annelerden faydalanmak isterim.
Melis1706 aatabeyyy 5 aylik bebegim gece 1 kete mama icin uyaniuor su verin yada mamayi cok sulandirin
Melis1706 aatabeyyy bi arkadasimin 1,5 yasinda bebegi bana geldiklerinde o soylemisti onada doktoru demis o yuzden bende size soyledim siz yine de doktorada danisabilirsiniz
Sibelak Benim de 13 aylık bizde aynı durumdan muzdaribiz ve en az 3 defa mama için uyanıyor su verdiğimde bağıra bağıra ağlıyor.
aatabeyyy Melis1706 Teşekkür ederim bende insatgaramda denk gelmiştim öyle söylüyordu su miktarını artırın zamanl içmek istemeyecek diye
Melis1706 aatabeyyy rica ederim ins faydasi olur ben uyanmiyorsa hic vermiyorum benim icin daha iyi diyorum ilerde birakma skntisi olmasin diye
aatabeyyy Melis1706 Bencede alıştırmayın en güzeli zaten gece beslenmesi çok çok gerekli bir şey değil
ruveydaensar aatabeyyy benim kızım da öyle . Ben bizden rahatsız olduğu için uyandığını düşünüyorum. Az daha büyüsün de ayiracagim odasını . Eminim daha uzun süre uyuyacak 😅 çünkü babası horluyor bazen çok şiddetli ben bile uykumdan uyaniyorum . Bazen de o kadar huzursuz uyuyor ki sağımdan soluma dönsem uyaniyor fark ediyorum. 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
aatabeyyy ruveydaensar Okadar hassas olduğunu düşünmüyorum çünkü benim eşimde aşırı horluyor ama onunla uyuyunca okadar uyanmıyor.