Kızlar merhaba , trendyoldan weewell yoğurt yapma makinesi aldım adını çok duymuştum her zaman kullanırım gibi de düşündüm o yüzden almak istedim. Ama daha önce hiç makinede yapmadım . Kullanan ya da yapan var mı acaba nasıl yapıldpını anlatabilir misiniz ? Sütü direk kavanozlara koyup mayayı ekleyip öyle mi kapatıyorum yoksa kaynatıp sonra ı kavanozlara koyacağım bilmiyorum açıkçası