merhaba anneler 11 aylık kızım geçtiğimiz şubat ayında diş yüzünden ateslendigini zannetmistim ama enfeksiyon geçirdiğini ogrendimm. ateş düşürücü olarak calpol kullaniyorduk öncesine kadar dolven de verildi ve amoklavin antibiyotik hepsini 1 hafta süreyle kullandım sadece ateş dusuruculeri aynı anda vermedim. 1 hafta sonra ufak döküntüler olmaya başladı. Ankara şehir hastanesine götürdük atarax surup verip gönderdiler hiç önemsemediler. alerji testi de yapılmadı sadece ilaç alerji testi için temmuza gün verildi. şu an hala dokuntuleri devam ediyor götürdüğüm tüm doktorlar atarax vermeye devam et diyor ama etkisi yok yani. aynı durumları yaşayan var mı ne kadar sürüyor bu kurdesen veya alerji mi onu da bilmiyorum 1 aydan fazla oldu hangi doktor daha iyi bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?