Merhaba kızlar ben bi kreşte çalışıyorum çok çok düşük bi ücrete çocuğunu anneme bırakıyorum çıkınca koştur koştur eve yemeğin yetiştiren eşim çıkınca gidip. Çocuğu aliyo geliyor evi son zamanlarda baya saldım bilmiyorum işten de sıkıldım çıkmam istiyorum eşim de asgari ücretle çalışıyor ev kira ama ben çıkmayın düşünüyorum onlar beni çıkarmaz ama bilmiyorum bi akıl evde de otursam bi sürü şey kaynanam dıcek zaten evdesin gel bize 😀🤣 çıldırırım bence çıkıp çıktığımı söylemicem