Elamerve23 Kızlar haziranda bebegim tam 4 aylık oluyor. Bebek arabamız kabin travel puset bebek arabasına takılıyor çok hantal. Bebek arabasına normal oturtup gezdirmemde bir sakınca olur mu sizce ?
Dryzc Elamerve23 bence oturtmayın bebek arabaların genelde bissürü kullanma yönü oluyor yatar şekilde üstü hafiften kalkık şekilde, Allah korusun erken daha oturmayın lütfen
Janarvin Elamerve23 bel kısmı ayarlanabiliyorsa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum dik bir şekilde oturtmak sakıncalı benim bebeğimde 4.5 aylık falandı arabayı kullanmaya başladığınızda kabin boy benimki de
Fusunf Elamerve23 doktorum bana 4 aylıkken oturtmaya başla demişti ben başlamıştım şimdi bebek arabası diyorsunuz uzun süre oturmuş oluyor bence onun için erken ben 5-10 dakika oturtmaya başlamıştım mesela
Elamerve23 endoplazmikretikulumiste yapmamak için soruyorum şuan sakıncalı ise yapmam tabi minnagim herseyden kıymetli 🤗💐