Kızlar yumurtaya alerjimiz var 5 aylık bebeğim diyet açma dönemindeyiz poposu yine kızarmaya başlamış normalde sudokrem kullanıyorum pişik zamanı hamazic hameten kullanıyorum başka bi öneriniz olur mu şunu yaptım geçti diyebileceğiniz bi yöntem var mı?