pogacayanakk Merhaba ben 1,5 ay önce deri altı implant taktırdım. yanlış takıldı ve bu gün de tamamen çıktı, doktor hatası var bu işlemde, ben bunu nereye şikayet edebilirim? Doktora ödediğim ücreti geri alabilir miyim? Yapılan işleme ait fatura elimde
Minikkopya pogacayanakk Devlet Hastanesi ise sağlık bakanlığını arayabilirsiniz özel hastane ise önce doktorla görüşün Doktor gerekli ilgiyi göstermiyorsa hastane yönetimine başvurun
endoplazmikretikulumiste pogacayanakk bir devletten tüketici haklarına şikayet fatura ibrazı ve iade süreci .
pogacayanakk Pupis bu konuda deneyimli değilmiş aparatın mandal gibi bir kısmı var onun bir anda çekilmesi gerekirken benim doktorum yavaş yavaş çekti, tam yerine oturmadığıni kendi de anladı üstüne bant yapıştırdı bir ay kadar kolumda bant vardı
pogacayanakk Lilybaby şu an kendisiyle aynı şehirde değilim yüzyüze görüşme şansım yok mesaj attım pek ilgilenmedi
pogacayanakk Minikkopya doktor ilgilenmedi zaten bende ondan dolayı buraya yazdım. Hasta hakları bölümü ile görüşmem gerekiyor degil mi
pogacayanakk endoplazmikretikulumiste e devletten baktım ama hastaneye ait vergi numarası falan istiyor o fatura üzerinde yazar mı acaba
Deletedmom_39 pogacayanakk önce hastanenin hasta hakları bölümüne şikayet edin. Çözülmezse cimere yazın