Anneler merhaba öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum 🙏🏻
Kızım 8 ay 17 günlük dün sabah itibari ile kesinlikle emziremedin memeye bakmıyo bile içirebildiğim kadar mama yapıp verdim alttan 2 dişi çıktı üst damaklarını ısırıyo ama daha erken diye biliyorum üst dişler için bu dönemde meme reddi yaşayıp atlatan varmı geçici bi durummudur sizce