adrmz54 Hanımlar selam chef mikser almayı istiyorum ama bilgim yok siz hangi markayı kullanıyorsunuz birde memnun musunuz aldığınıza değdi mi
[silindi] adrmz54 ben kitchenaid kullanıyorum çok memnunum ama malum fiyatlar coştu. Bu kadar parayı vermek istemiyorsam karaca mastermaid chef alırdım. Bir kaç kişiye önerdim çok memnunlar
Lalekalbur20 adrmz54 ben 2 yıl önce BİM’den 199₺ ye almıştım hala da kullanıyorum çok beğendim memnunum. Ben bir sıkıntı yaşamadım. Güç olarakta güzel