Unhappy_mommy Sekeroglannn Göğüs ucu çıkarıcı aldım o ise yaradı biraz biraz dün aldım gerçi daha ama sanki benim Göğüs ucumu yara yapacak gibi canımı acıttı çünkü
Unhappy_mommy Aysenur348f ya maşallah ne güzel ben 15 günlüğüm daha inşallah bende zamanla halledebilirim.
Unhappy_mommy Mervesyrk bizim derdimiz de doysun ama sanki biz hicbirsey bilmiyoruz da anlamıyoruz da karşımdaki koltukta yatıyor ordan laf edip duruyor.
BeyzaKeles Unhappy_mommy hiç takma kimin ne dediğini ben biliyorum annesi benim de hic moralini bozma lohusalıgımı zehir ettiler bana
Bilgenin_annesii Unhappy_mommy aynı şeyleri yaşayan olarak anlatayım. Enjektör çok acıtıyor hiçbir işe yaramıyor. Bir arkadasım lansinoh göğüs ucu çıkarma aparatını önerdi aldım ama çok bir işe yaramadı. Eczaneden wee nin silikon göğüs ucunu almıştık ben hastanedeyken ilk zamanlar benimki onunda almadı sağdım verdim . Tabi ki herkes mama sanıp bir sürü laf etti . 1 ay sonra göğüs ucunu tekrar denedim tuttu. Ben de madem böyle emiyor lansinoh yada avent alayım dedim. İkisini de almadı bebeğim yine wee ninki ile emiyor. Gayet göğsüm de boşalıyor. Belki üç dört aylıkken normal mememi tekrar denerim. Hiçbirşey olmaz korkma. Fazla emip kusuyor bile. Bu süreçte kimsenin dediğini sallama . Psikolojik olarak çok yıpratır. Benim kaynanam da ilk ay biberona çok laf etmişti emzir diye sanki biz bebeğimizin iyiliğini düşünmüyoruz kimseye laf anlatmakla uğraşmadım. Kafam rahat
Eslemsura Unhappy_mommy canım benim de yoktu ve ben de oni kullandım ama çok pişman oldum düşünsene benim çocuğum 10 gün boyunca meme tutmadı ondan sonra silikon ucu takınca tuttu tuttu da hep ondan süt akıp gidiyordu boşa. Valla en sonda alıp çöpe attım ve dedim böyle tutacak 3 gün çok zorladı ama 4 gün tuttu dsha sonra öğrendim ki çok kişinin öyleymiş cocuk emdikce çıkıyor gerçekten de öyle oldu emdikce çıktı sen daha yolun başındasın bence şu kahve rengi yerini tutup ağzına koy o zaten yavaş yavaş çözüp alacak ağzına bide aç kalınca daha iyi alir . Hem öyle denersen tekrar çocuğun olduğunda zorlanmazsin ucu olur yani
Eslemsura Unhappy_mommy hiç birsey deneme benden sana tavsiye çocuğu neye alıştırmak istersen ona alışır bu arada eğer biberon kullanıyorsan onu kesinlikle bırakman gerek bende sütümü sahip çay kaşığıyla verdim bunu da eltim söylemişti gerçekten biberon bıraktım öyle cocuk memeyi tuttu
M_06_P Unhappy_mommy ben de kullanıyorum 3. Ay bitti benim de kaynanam kullandığımdan beri aynı şeyleri söylüyor ama takmıyorum ama çocuğum başka türlü tutmuyor
Dorukbusra Unhappy_mommy lütfen kullanmayın. Oğlum 2 aylık ve yaralarım o kadar derin ki doku kaybı oluşturdu. Şırınga ile deneyin. Pişmanım acı çekiyorum silikon yüzünden
Birprensannesi17 Unhappy_mommy dene ama fazla zorlama bu kez gögüs ucun yara olur bende 14 gün oldu doğum yapalı bende silikon gögüs ucu kullanıyorum bana birşey diyen yok olursa da ağzınn payını veririrm ama şırınga ile de denediğim oldu yara olmasın bende yara da oldu zeytinyağı sürdüm öyle geçti
Cigdemss Unhappy_mommy bu her lohusanın sıkıntısı . Ama inan geçecek bu günler ve bebeğinle geçirdiğin her an sana kalacak.. imkanın olursa yalnız kalmaya çalış. Kendin odana gir emzir ye iç uyu bebekle ..
Ruveydaa Unhappy_mommy 3 aylık olduk hala silikon uçla emziriyorum. Napayım uğraşıyorum kabul etmiyor oğlum. Silikonsuz emmek istemiyor. Benim kaynanamda her aradığında soruyor silikonla mi emiyor diye. He diyip geçiyorum 😅 Onu ilgilendiren bi durum değil benim nasıl emzirdiğim. Bebeğimin kilosu da gayet iyi.
Eslemmoms Unhappy_mommy benimde kızım ilk doğduğunda tutamamıştı memeyi göğüs ucu olduğu halde 1 aylık olana kadar silikon uçla emzirdim sonra yavaş yavaş aradan çıkardım
gulshnnn 3buçuk ay boyunca silikon uçla emdi bebeğim, sonra bi anda kendi kendine bıraktı. Kilosu da gayet yerindeydi. Emdi ya , nasıl emerse emsindi benim için. Emmeyebilirdi de🤷🏻♀️