yemedimamadoydum Merhaba kizlar. Arkadaşımın bebeği 9 ay 3 günlük yanaklarının biri diğerine göre daha büyük duruyo. Kaç kişi söyledi biri büyük duruyo diye oda kafasına takıyor bı size soralım dedik. Sorum şu ilerde duzelirmi
edabolukbasi yemedimamadoydum ee ne var bunda simetri diye bişey duymadınız mı yüzümüzün vücudumuzun hangi yeri birbirine eşit
EmineYilmaz yemedimamadoydum düzelmeyebilir benimde yüzüm simetrik değil ama anormal bi durum değil bu İlerleyen yaşlarda öyle göze batmaz
yemedimamadoydum edabolukbasi benlik sıkıntı yok zaten. Kıza sürekli söyledikleri için oda kafaya takıyor. Ama bariz belli bı yanak daha büyük.
edabolukbasi Ikicocukbiranne kız ne deniyordu ona yüzümüzün sol tarafı diğerinden her zaman farklıdır zaten bunda anormal olacak bir durum yoktur bence
edabolukbasi yemedimamadoydum onu anladım canım da yüzümüzün bir tarafı diğerinden her zaman farklıdır zaten sol göz sağ gözden ne bilim kaşımız bile farklıdır bi sorun olacağını düşünmüyorum 🤷🏻♀️
Fusunf yemedimamadoydum aylık kontrollerine gitmiyor mu Ozaman sormamış mı yada gittiğinde sorar şimdi reism falan yok kimse bilemez ki
Deletedmom_39 yemedimamadoydum neredeyse her ay sağlık ocağı yada doktor kontrolü oluyor. Hiç biri farketmemiş mi 👀
yemedimamadoydum edabolukbasi valla söylüyorum amaa iste normal diyorum benimde bı kasim diğerinden farklı biliyoda iste 😂😂
edabolukbasi yemedimamadoydum bilemedim çevrenin zaten bu konularda hep bi bilgisi var insan korkutmaya bayılırlar
beratcan3446 yemedimamadoydum görümcemin oğlunda tümmör vardı yanagında belli belirsiz şişlik ve gözde kayma varmış yıllardır göz dr vs götürüp göz ve diş araştırmışlar mr çektirmek akıllarına bile gelmemiş 2 yıl sonunda teşhis konuldu. allah korusun kendinin fark ettiği durum var ise ötelemesin. dışardan görenler var isede kızmasın her ihtimali düşünerek muhakkak dr gitsin yada özelden çektirip baktırsın mr nı ama muhakak ve muhakkak götürsün. amacım korku panik yaratmak degil sadece yıllardır yaşadığımız bir olaydan örnek vermek istedim. sağlık ihmal edilmesin🌼