Merhaba anneler🌸Kızım 3 yaşında gündüz tualet eğtimini öğrendik fakat geceler bez takıyordum çohu zaman kuru kalkıyordu 22 gündür gecede bezi brakdık gece iki defa kaldırıyorum ama 2 gündür kaldırıb yapdtırmama rağmen yine altı yaş oluyor. Bez takdığım zamanlarda gece çogu zaman kendisi durub söylerdi bende artık hazırdır diye bezi tamamen çıkardım. Onuda söyleyim öylen uykusunda dahi takmıyoruz dişarı çıkarken bile tamamen gündüz yapmayı öyrendik. Gündüzler 5-6-7 saat bile aralıkla çişini yaparken neden gece böyle olsun🥺